Friday, May 21, 2010

suka,kecewa,marah,sedih,x rasa pape..konpius!

setelah lama bersabar untuk menembusi line internet jpa,sampai jari aku dah rasa nak putus dah klik dan klik dan klik dan klik dan klik lagi dan klik lagi...ok cukup.akhirnya ku dpt menembusi line jpa tu!yeay!walaupun aku tau x dpt punye.memang x dapat pon.maybe tuhan dah takdirkan aku blaja ngan mint ngan syiro buat selama-lamanya??ok mengarutla selama-lamanya..ataupun doa x cukup???tolong jgn buat tanda soal yea..buat2 tanye pulak.dah sah2la doa x cukup...dah memang takdir kan.

tapi yg peliknye aku rase nak bukak n nak bukak n nak bukak n nak bukak web tu berkalikalikalikalikali dan kali...kenapa yea???dah memang kau x dpt apsal nak bukak banyak2 kali..bukannye mende internet nih boleh detect sape yg bukak banyak2 kali n bgi chance kesian...memang x bole kan..ataupun aku gembira dgn KEGAGALAN yg nyata nih??oh ini bukan kegagalan ye..ataupun aku memang suke bukak web tuh.aku slalu kate kat org yg aku x yakin n x ksah pon kalau x dpt.tapi kenapa kah aku jdi mcm ni???kecewakah ini??huhuhu..adakah sebab kalo kat skola aku x yakin dpt stret a n tetibe dpt stret a n ak rase situasi yg same akn jdi???ntahla aku pn x tau..

ha!mungkin ade satu sebab..sebab setem bodoh tuh...mungkin sbb ak x matikan setem lagi then aku rase mcm x ready nak masuk um.aku takut die x kasi daftar kalo x matikan setem tuh.tapi die x state pape pon kat surat2 yg die anta tuh..bukan salah aku kan???susahla dah maju nih..sume kat internet.boleh x kalo aku bunuh je setem tu;cara2nya;sula??tikam???langgar sampai mampos???x pon tumbuk dlm lesung batu??mungkin pilihan terakhir tuh paling puas kot..xsuke nye nak masuk um tpi x ready satu mende..kang x dpt elaun kang!!!

tpi menjelang malam nih,ade satu mende yg menggembirakan aku!!aku dpt novel DAMAI!tpi xde la hepi sgt pon..still berdebar2 nak masuk pasum LUSA!!cmne ni ea???xpe,kan kerajaan nak majukan sektor pendidikan tempatan.kalau bukan aku,sape lagi nak majukan pendidikan malaysia??yeay!!xpe..bak kate zul,jdi local graduates yg berjaya.jimat mase sket.org lain buat prep 1.5yrs/2yrs/2.5yrs..aku kat pasum 1 yr je..tpi asal aku rase cmni ea??bukannye aku nak sgt pon jadi farmasi tuh.aku kan masih dlm frasa memilih.xde cita2.maybe sbb rakan2 aku bnyk yg dpt tpi aku x dpt.ego tercalar kot..ntahla..

si tenang dah x tenang tpi masih mengekalkan kepositifian nye..yeah!

2 comments:

danial hassan said...

sori ye cik biha sbb x btau kmu psl prjanjian asasi 2..

nabihah said...

ouh x mengape..
dah takdir...huhu~