Saturday, May 8, 2010

bff

kepada sesiapa yg menjadi penanam-anggur-tanpa-hasil macam aku nih dan sanggup tgk citer ape saje asalkan masa terisi (alasan!padahal mmg bff ngn tv tuh!),anda2 sekalian mesti tau asmaradana yg kat slot samarinda tv3 tu da abis.ala,yg tiz ngan sam berlakon tuh.sumpah x best ending die.buat penat je aku tunggu nk tgk ending.mcm ape tah sume org mati.cerita tuh mmg smakin lame smakin buat aku nk campak remote control kat sam tuh.mcm nak picit2 je bgi mampos!jahat giler ouh die tuh.dlm crite tu la un.

so,da abis crita asmaradana tuh,ade la crite baru ; noktah erna.act,mmg malas nk tgk sbb ade rita n aqasha.tpi nsb baik rita n aqasha,kalo rita n rosyam lagi mls aku nk tgk.lgi2 si julia ziegler jdi jahat.hmm...lgila menyampah.tpi yg buat ak nak tgk is awal.mmg x suka pon dia mengacara fuhhh tu.tpi bile die belakon cam best.so,ak pon tgk part rita n awal je walaupon aku tau nnti rita tuh kawin ngan aqasha.duh..sumpah bosan!

ok.da ckp masa untk mengomen sinopsis.sbnrnye,bile tgk rita n awal dlm crite tuh buat aku berangan seketika.huhu..ni yg seronok ni,berangan.diorg bff since kecik smpi besar.blaja kat oversea pon same2 smpi awal dlm crite tuh snggup smbung master sbb nk teman rita kat oversea tuh.best en kalo ade bff(lelaki) yg mcm tuh.sumpah gatal!xde la,mcm..aaa..so sweet.lgi2 laki tuh tua sethn or 2 thn +hensem+pandai+mcm2 lgila...bole buat gurau2!

ok,angan2 ak sbnrnye mcm nih.lelaki yg bff ak tuh act bff abg aku.so,ak selaku adik pompuan die mstila dilindungi!!(ayat xleh bla)tapi dia suka menyakat aku.ok,dah dia bff abg aku,n dpt studi sesame ngan ak kat oversea,mstila die jage aku en.wah..mcm best je angan2 ak nih..

ok.sudah.c.u.k.u.p!!!macam novella pulok!!sudah2 latu cik nabihah ooi..anda tuh dah 18 tahun.xde makne nye!ok,fine!teruskan hidop mungkin ak bole jumpe bff yg ak cari..sape yg bace post nih,n nak register boleh2..sile la tinggalkan name,alamat,no.tel,status(suami org xmau r),gmbr(plg penting),education,job...oopss..lupe nk ckp,permohonan hanya terhad kpd manusia yg berjantina lelaki shj.sjk azali lelaki tau!!yg operation2 xnak..sebarang surat-menyurat x dilayan yea..harap maklum!
ok..ini ade bbrape contoh:

mcm ni ke...pandai menyanyi itu bonus yea..




yg seksi mcm ni pon boleh..tpi ini suami org,sori..


duda sama sekali x mnjadi masalah ye..hakhak

ok,cukupla contoh2 nye..pengajarannye,sudah2la bace novel.bawak2 bace quran pulok ye..
adoiyai!!





5 comments:

danial hassan said...

ahli biro ak ni kuat brangan btol..
haha..
xpe2..ak doakn ko dpt laki idaman ko..:)

nabihah said...

trime kaseh2 atas doa kau...
hahaha...berangan jea..
alah gaye ko x brangan!!

danial hassan said...

bile plak lah ak brangan2 ni..

Adeeb Zulkifli said...

saya dh kawin, bini 2 dan ad anak 5. tp sya sgt hensem n bole mnyanyi. sill nk register boleh?
bhahaha... =D
main2 je lah!

nabihah said...

cuba awk bace syarat2 tuh...
boleh nk register..tpi borang awk will ended in the dustbin with all those borang org yg x phm bahase mcm awk!!
hahaha
(sumpah bajet ramai nk register,padahal xde pon!)