Sunday, June 12, 2011

suweett..

siapa tengok galaksi??gila minah gossip tengok galaksi..hahaha..poyo..macamla aku x tengok.aku tengok,tapi bkn livela..tengok kat tonton..sebab??sebab lately galaksi banyak sangat cerita exclusive pasal abg yuci n cik LS..abg??abg ke 'uncle'??abglaaa..hahaha..last few weeks dorg interview lisa,last week interview enchek abg yusry yg kwn aku sebok beria-ia suroh aku tengok.btw,dia mmg sangat KOOOLLIOO..hahaha..jawapan yg best..xde cover2 pon..mcm tula enchek abg yuciii...hahaha..then,jumaat lepas,ade lagii..interview skali duaa..haha..kakak sedara aka partnet in stalking aku yg bgtau..haahaha..kantoi..then menyesal asik terlepas jee..
aku pon apelagi..teruskan usaha tengok kat tonton...hallamak!!cik LS sgt comel la malu2 cenggitu!!and and and enchek abg yucii pon nakal ye!!main usik2 pulak...ni yg best tengok kat tonton,dsbbkb dorg sangat suweet,aku pn ulangla banyak2 kali..haha..psiko..nasib baik galaksi suka letak cerita dorg awal2..kn cerita panas..ala2 appetizer gituh..mesti mau best..so, xpayahla aku forward jauh2...oh,and part yang bestnye bile reporter tu tanya yusry 'bila masanya pandangan pertama yg yusry jatuh hati kat cik LS tu'..n u know what..die kata 'setiap kali'..homaigod!!swett tahu??i x tau u mcm tu la enchek abg yucii..oh,salah..cik LS panggil die enchek abg yushh..hahaha..pastu bila yusry usik pasal 'R' dia,malu2 pulakla cik lishh nii..alahai...kawin jelaaa..
and i agree ngan maksu i yg kate yusry n cik LS ni macam kekal jeee...yela,bak kate maksu aku,cik LS ni,ade class..pandai,cantik,sopan santun,x bising2..yusry tu kan macam senyap,pemalu sikit..hahaha
oh,n ade ke dorg kata cik LS n yusry mcm kate middleton n prince william???hahaha..mcm nk gelak pun adee..tapi macam betullaa..cik LS mcm kate..n enchek yusry pn mcm ala2 prince charming gituh..yela,lepas cik adik EF,banyak pompuan kena skandal ngan dia tpi sume dia nafikan..tapi ngan cik LS,senang2 je dia ngaku..enchek yusry ni memang jujurlaa...

and ada lagi 1 yang suweet..bbrp hari lepas,aku bukak krutv kat tonton n tgk 24-7..mcm show yg buat soal jawab ngan artis sambil buat aktiviti macam main futsal ke paintball ke etc..mula2 nak cari lisa punya sbb dia post kat fb dia dia buat kickboxing tp x release lagi..then,i pn tengokla zahiril n sheira ayob punya..dorg main yg macam xtreme games..alaa..yg main macm motor tapi 4 tayar kat dlm hutan tu...yg suweetnye bila host tu tanya zahiril kenapa dia suka sheira,dia jawab'sebab dia cute..x nampak ke die cute??'..wahhh..kalau aku,dah blushing gile..

2 comments:

amirah amir :) said...

weewiiiiitttt like like like! sengih sengih tengok diorang aritue, haaaa, suke suke sukee

nabihah said...

nak like berjutajuta kali....