Wednesday, June 8, 2011

malu malu malu

mula2 ingatkan nak story-mory pasal my holiday kat kelantan..tapi memandangkan sekarang ni ade kat upm,kita update live la ye dr upm ni..holiday tu,kita buat siaran tertunda..

sekarang ni,masa tengah menulis ni, saya ada dekat upm dalam dewan kuliah ape ntah x tau...saya teman mama saya sbb student f3 skolah dia ada perkampungan ilmu..slot malam ni,ceramah motivasi..so, kalau ikut pun xpe laa..dgr motivasi..dah lama kn x dengar motivasi..lepas keluar sekolah je,xde dah org nk organiza ceramah2 macam ni kan?kalau nak,usaha sendiri..

penceramah ni en suhaimi zaman..kawan2 mesti kenal..heeee...dulu2 kan kalu ade ceramh motivasi mesti ade jerit2 ala2 cheers yg untuk student alert tu..contohnya kalau penceramah tu jerit perhatian..peserta kena la jerit nama sekolah tu ke,cemerlang ke, gemilang ke..ape2 lah...tapi sekarang ni ade stail baru la nampak nye..en suhaimi tu jerit akushu!! bebudak tu tepuk 9 kali n jerit pmr !!!pastu bila penceramah tuh suruh sorg lead mulala senyap sunyi...pastu mesti budak skema yg ddk depan yg jerit..haih!mana2 pun sama jeee..kalau batch aku dulu pon mesti camtu punye..pastu bile ade aktiviti,bising2 n sume pon nak jerit akushu akushu akushu..sume skola pon same..suruh lead taknak tapi kat belakang sibuk nak buat..kalau aku pun aku x nak lead jerit2 camtu..cheers rumah pun aku x pernah lead!!ye tak??hahaha kantoi!!yes,aku bukan ketua yang baik pon..low self esteem..sekurang2 kurangnya aku xdela nak try2 kt blakang2..kalau xmau lead senyap jee..hahaha..ok2 nilah padahnya dengar ceramah motivasi..emotional siket..haha


sekarang ni dorg tengah belajar nyanyi lagu anak cemerlang..lagu yang penceramah ni buat sendiri...suka la bebudak ni jerit2!!haha..teringat cheers kat pasum dolu2!!best giler wo!semangat gilaa..

meh aku share sikit inputnya..

anda mesti ada nilai:
tingkatkan nilai diri anda,
berkongsi nilai diri anda untuk menambah nilai hidup orang lain 
dan cipta nilai diri anda

6 nilai penting KEMAJUAN :
sikap
bertanggungjawab
pengorbanan
usaha (setiap org yg berusaha akan dapat faedahnya )
hak
kesedaran

ok la..tunggu entri seterusnya for holiday yeeee..warning!!:panjang entrinye..


No comments: