Monday, June 13, 2011

congratulations!!

TAHNIAH hazama!!!juara af9...



sebenarnya aku x minat af ni..tapi yela,bila dah ade yg menarik kita tengok laaa..ye dok??..mcm last season org da msk 2011 nak masuk af 9 baru aku terhegeh2 nk tengok shahir kat youtube..nasib baik la season ni af mase tgh cuti..memang youtubing jelaa..and rumah aku xde astro sebab tu la x follow af sangat..LOSER gilaaa xde astro...haha..serius x tipu..nini n syiro mesti ingat yg aku kutuk2 semua dak af 9 ni..sbb mase 1st konsert dorg tu last week kitorg kat pasum..malam b4 balik rumah tu aku bantai tengok 1st konsert diorg..pagi tu memang aku kutuk kaw2 laaa..pastu memang malas la nak tengok af..then,tah macamane time tgh bukak youtube,macamane tah tertengok hazama punya performance..ragu2 la pulak asal aku kutuk kaw2 mase konsert 1 macam xde sorang pon yg best padahal hazama tu kan dah kira artis jugakla kan..nyanyi ngan muh lagi..xkan sore x sedap jugak kot..rupa2nya dia masuk minggu ke 3 ke 4 ntah aku pon xtau..aku start tgk masa dia nyanyi lagu hey soul sister tu..pastu every week tgk dia perform je laa..so,berbaloila aku follow performace dia jee sbb dia menang!!hahaha...kaw timm!!!

p/s : suka gilaaaaa lagu pokok..bukan sebab hazama nyanyi ea...dah lama dengar baru tau die yang nyanyi..


No comments: