Sunday, April 24, 2011

confused :(

tajuk mcm ade masalah besar je.macam ala2 konfius nk pilih kos ape..hehehe..xde mase aku nk tulis pasal mende yg memeningkn kepale aku.

act,i konfius nak pilih azril ke adil ke pacai ke ameer.....ecececececece,gaye macam aku cun melecun hot chick yg bdn solid cm jam pasir tuh.pastu muke flawless cm cocok botox sana sini,cakap lemah lembut mcm ade emas dlm mulut.sng kate kate perempuan feveret mak mertua la...

oh tidak!xde sape nk org yg macm aku ni..yg mmg x hot langsung,yg badan x cun macam bantal peluk yg panjang tu je,yg muke penuh jerawat,yg gelak kuat 2,sng cerita pompuan yg 1st skali direject mak mertua..hahahaha

sbnrnya i bought all of syud's novels.kalo org yg gila novel cm aku taula kot.i love reading.hari tu pegi pesta buku habis 75 hengget..5 bijik teru aku borong.n mlm tadi aku bacela buku syud yg latest yg aku baru beli tuh.and i just perasan yg die suke relatekn watak2 dlm novel2 die.
1st novel die,Tentang Dhiya,cerita pasal azril punye love story,kwn2 azril kt utm yg join menjayakan novel ni,adil n pacai.2nd novel,Untuk Awak,Teja Aulia,cerita pasal Adil punye love story n yang latest ni,Baju Melayu Hijau Serindit,cerita pasal love story pacai..ha,yg novel ade 3 cerita tuh,Tinta,cerita pasal kawan azril kt Samura,Ameer punye love story..so, tu yg best bila kita dah start bace dr awal n tau pasal crita tu..

then,last nite..lps habis bace novel baju melayu hijau serindit tu dlm pukul 3 pagi,hehehe..tetibe rase nk bg rating kat mamat2 yg x wujud nih..hahaha..tahpape tp suke ati aku la...
i think,dlm sume lelaki yg jd main character ni,i like azril the most.sbb die yg paling x perfect..hahaha..n of course cerita die yg paling panjang n tebal..hahaha...oh,x perfect???i like lelaki yg x perfect nih sbb aku pn x perfect.*berbalik kpd perenggan ketiga.hehe*azril ade famili probs,die pernah heartbroken sbb gf die mati,die ade gastrik n die pernah marah pompuan tu kaw2,die sgt x romantik,tp die SWEET..n die suke pakai baju kartun..n i admit that guys do look cute bile dorg pakai baju kartun2...hahaha...

adil ni pulak terlampau baik.ok,sape yg x bace novel ni,meh aku cerita sikit..dia suka bestfren die..tu la,kn org dah kate,laki pompuan jgn kwn rapat sangat nnti ade slh sorg g tercrush..then,slalu la dgr masalah pompuan ni ngan bf die..siaaann..susahla nk ckp yg we act do like our bestfren kn???sape kate senang tu tipu...eh,xtaula senang ke susah sbb nk penah try..heee...n dorg gaduh x bertegur sapa bertahun2 walaupn berjiran..adil is too nice..novel ni sbnrnye agak bosan sbb syud suke tulis novel pasal main character je which i like sbnrnya,yg x suka tu sbb gaduh bertahun2 n xde komunikasi btwn adil n pompuan tu yg namanya agak unik iaitu teja aulia..so,ngantukla kau bace bile xde klimks sangat...

latest book ni pulak,pasal pacai yg kawan2 panggil die kasanova sbb die x penah ade awek walaupn sbnrnya die pun penah kechiwa tp x cite kt kawan2...dia ade migrain.rp aku rase migrain dgn gastrik,gastrik lagi cute kot..hahaha..what the heck penyakit pon cute???hmmm
ni lagila,minat kat pompuan yg br jumpa,ingt kaler kasut je...kalau nk jadikn cerita tuh,apa2 pn boleh jadi...

yg interestingnya pasal these 3 guys is dorg x jiwang-karat ala2 mat romeo.sume xtau nk express feelings..hihihihihi..alalalala..sian..xpe at least,dorg sume kawen dgn org yg dorg suke.
oh,tp novelis ni sgt suke mengenengahkan coincident.dan2la pompuan tu ex student mak laki tuh,kwn pompuan tuh satu ofis ngan laki tuh,ofis pompuan tu n laki tuh dekat satu bangunan,laki tuh kawan sepupu pompuan tu,bapak pompuan tu kwn kpd bapak bini kawan laki tu ...wush,pening kepala...kebetulan yg lagi best,laki n pompuan tuh act berjiran n pompuan tuh punye rumah satu taman dgn bestfren laki tuh punya rumah..kalau dlm real life ade ke kebetulan yg macam ni???mcm dunia ni kecik gileee..tpi x bermakna ape yg kt dlm novel tuh x real kn???hehehehe..yela,kalau x pernah jadi,mane penulis tuh dpt idea....hahaha
penulis ni punye tulisan memang best.bagi akula..bolela kalau budak2 mcm aku ni nak bace sbb xde aksi2 jiwang karat atau aksi terlebih 18sx...hahahaha...

oh,kesimpulannye aku pilih azril..tahpape....



p/s:ni rasenye dah dua kali aku buat novel review kat blog..nmpk sangat hidup aku sangat bosan.... :(



3 comments:

izreenfarhanis said...

hahahaha..tahu xpe.
lengkap sinopsis aku dpt baca!! ;p
buku nmpak best.da bace simpan leklok tauu..nnt aku balik mne tau nk pinjammmm ;DD

amirah amir :) said...

wushhh biha, ntah ntah jiran belakang rumah kauuu.......hehehe :p

nabihah said...

azmatul : jiran blakang umah aku anak die dah kawen...sebelah umah die ade 3 anak laki..woot3!!
tapi konfem bkn azril..
anis : aku baru citer siket je...boleh2 kalau nk pinjam..hahaha..tapi jgn crush dgn azril aku,amikla adil tuh...