Tuesday, April 26, 2011

:)

disebabkan cuti yg sangat amatlah lama n i agak kebosanan malam ni,then i decided nk cerita apa aku buat setakat seminggu cuti ni.so,kalau dah namanya cuti,org yg macam aku ni tengok tv n on9 je la kerjanya.dah tu,nk buat ape lagi kn???

kalau cerita indon,ape org panggil???sinetron?aku tengok nikita petang2.tu pn kalau ingatla.oh,aku x tengok sejuta cinta marshanda time tengah hari tu sbb tu time on9.heeee.
ok,back to nikita.nikita tu comel n hero dia dude herlino yg hensem tu.ha!ingat x aqso?izreen farhanis,anda ingat x cerita aqso madina yg org tengok kt dm petang2 tu?x tukar baju skola lps tengok zati n mawas terus sambung tgk aqso madina n terus dinner.ish3,menggemokkn badan betul!ha,tu la hero dia.cerita dia macam menarik.lagi satu,aku tertarik dgn lagu dia.saat terakhir by st12.





then,bila tekan2 kt utube tu,jumpala lagi satu lagu.bunga2 cinta.bukan yg misha omar nyanyi tu.ni ost filem baru,dalam mihrab cinta.x taula baru ke lama,rasenya xdela baru sgt n xdela lama sangat.adala dlm few months lepas kot.lagu ni dude n asmirandah nyanyi.oh,asmirandah ni comel ok!cantik je dia pakai tudung.then,after klik2 lagi kat u tube tu,jumpa la mcm2 video n rupanya2 asmirandah ni free hair.tapi rasanya dia pakai tudung lagi cute.oh,ni lagu dia..silala dengar..nice.




kalu on9,biasanya i download tv series grey's anatomy.sekarang dah habis download season 1,5 n season 7 sampai yg latest episode sebab season 7 ongoing lagi.oh,i tau cerita ni dah lama n org kata season yg latest ni dah x best sbb pelakon die yg dulu2 mcm izzi n george dah xde.tapi aku rase best je sebb meredith n derek dah kawen walaupun kawen pakai post-it note je.actually suka sangat tengok derek n meredith.


sweetkan doctor kawen ngan doctor

oh!ade ke doctor macho mcm ni??neurosurgeon lagi!


sweet kn?




kalu doktor2 kat hospital tu hensem2 macam ni,hari2 aku pergi hospital.


so,ni je la yang aku tengok time cuti ni.nanti kalau ada cerita baru nanti aku update lagi yeee..



>

No comments: