Wednesday, March 10, 2010

penderaan...

smalam hariz punye jari luka
kena besi mane tah
then,mama beria-ia suroh die sapu gel gamat
every 1/2 jam die ckp,letakla gel gamat....

then i talked to myself ' ala...aku nih calar balar badan lek je'
hahaha
deengki kat adik aku yg manje tuh
huhuhu

pastu bukakla cite pasal aku..
mama kate nabihah ni mmg...
mse die kecik2,ngeri ngan die
mane ade org stapler jari sndiri
die je,main2 stapler,stapler jari sndiri
tula aku...hahaha
mama smbg lgi..
tu x masuk die min pisau smpi luke...
bahaye bdak nih..

hahaha...ingat lagi pristiwa itu..
14 thn yg lalu
pakcik aku kawin mase tu..
sume org sebok hiris daun pandan nk buat bnge rampai
aku nk buat,mama x kasi
pastu mama pgi dapur
apelagi????cube jgn x cube
hahaa..guna pisau lipat..alaa pisau 20 sen tu..
kn die ade mcm bntuk 1/2 circle tu kan...
keinginan untk tau membuak-buak..
ape lagi..tekan tangan kt ctu...
darah pn membuak-buakla kuar..
hahaha..adela dlm 4,5 minit tahan..takot mama marah..haha
x tahan,ape lagi???nangisla
mmg pengalaman yg x bleh dlupakan...
mmg mningglkan parut kekal..hahaha
nasibla..jari cacat...rasenye my frenz sume tau cite nih..

bkk lgi citer...
mama mmg slalu marah aku kalo aku masuk dapur nih..
dulu2 la..
mane x nye,aku nih jenis yg suke menempel,menyandar..
kalu masak tuh,badan aku sure kena punye kat table top dapur tuh
dekatla ngn dapur+kuali
mane mama x ngeri??
hahaha..mama kate'hish...awak nih apsal ddk dkt sgt ngn kuali tuh??'
hahaha..
saye mmg suke masak..
luke dan terbakar akibat kuali panas,minyak panas n melecur mmg x terkirela banyaknye
nasib baik x meninggalkan parut kekal
haha
tgk budak nih..haish..basah lencun bju bsh pinggan!!

ade 1 lagi citer..
time nih drjh2...
pgi2 nk g skola ag..
kitorang mmg suke beratur gosok bju pagi2..
hahaha
pndi gosok bju sndiri tau!!!
pakai kain je time tuh
kain hijau
x pakai baju..yela ngh gosok baju la tu
in other way,half naked..
hahaha pheewit!!
eh time tuh masih kanak2 RIBENA...
blom ade aset2 wanita..
haha
spt biase saya menyandarkn badan kt iron board tu
ironla skali perut...
haish..
skali lagi,ia x meninggalkan parut kekal..
hahahaha

pastu mama ckpla...
along x mcm tuh..
die mmg berhati-hati..
mama bolehla percaye kalo tinggal die..
dulu,kalo mama nk g kdai,mmg bole harapla nk jage nabihah kt umah
mama suro die tgk,mmg smpi balik dri kdai,die tgk je..
syg jgak abg aku kt aku nih
yela..kalo ak kecik,die pn kecik jge
beza sethn je kot!!!
then ak kate..die tu dulu penakot!
cheh..mcm aku brani sgt!!
hakhakhak..


tgkla along sye jge sye!!!!
mmg bole dipercayai....

bagusnye dpt abang camnih!!hahaha..
thanx ye along..jge adikmu yg ngade2 ni..

mmg smpi besar aku cmni..
suke menyandar,menempel...
maksu kate aku x peka ngan keadaan sekeliling...
ngeh3..yeke???
ye kot...
kuat berangan...
mane ade org jln langgar pintu smpi brcalar tgn???
hahaha
jln langgar bucu tembok,bucu meja kt klas..
haish...dera diri sndirila aku nih..
mereka yg pernah sekelas ngan aku tau macamana aku suke menempel kat meja
hahaha
macam farah kate..biha ni malas berdiri!!
hahaha
maybe
org kuat berangan mmg mcm nih..
jatuh kat kusess tuh da bape kali pn x ingat da..
hahaha

No comments: