Thursday, December 22, 2011

tabiat???`

dah berhari-hari aku rasa macam nak post something kat blog nii..tapi x tertaip pulak...malas mmg x tau nak kata apa laa...baca oral bio bru 2 3 muka surat, dah tido.bangun balik baca 2 3 ayat,tido balik,bila borak,tengok youtube,makan maggi xde pulak nak tido..hish3!

btw,lately aku selalu rasa lapar tibatiba..then,apa aku buat???aku bau sedar aku ada satu habit yang sgt x boleh nak di resist...kalau lapar, aku mesti online.buat ape??google..google ape???





ni la yang aku google...gmbr2 makanan yang tempting gila..bukan setakat gambar makanan,resepi pn aku google..gaya boleh apply terus kat sini.bila perut dah kenyang,lupa terus dah kat resepi yang dah usha td tuu..tgk la puas2 sampai kecur air liur.tau x, bila kita tengok makanan, salivary gland kita akn stimulated to secrete ayaq lioq yg banyak??hehehehe...nak show off bru belajar lettew!!!hiks.

kalau kita tengok makanan banyak2 ni boleh kenyang ke???hehehe..kalau aku mmg x la..lagi lapar ada..then,merengek2 pastu tido sbb xleh buat keje lain sebab lapar..bangun balik bila dm dah nak bukak n terjerit terpekik terlolong panggil orang lain ajak g makan..hihihi..buruk beno perangai...

** hari ni last english class ngan dr ng.rupa2nya dah nak habis sem dah kan??kitorang bg present kat dia which is card dgn chinese drink yg dia suka sangat.you know what,she is the coolest english class i have ever met after ms shy..dia mmg superb wa cakap luu..relax je kelas ngan dia eventhough kelas dia every thursday 4-7 or 5-8..mmg stress gila kan kalau kelas time2 tu..lagi2 kalau b4 tu kau mmg xde rehat langsung..then,dia selalu paham yang kitorang stress and always bawak games, main2..n the best thing dia selalu bawak makanan..n kalau dia masak n we all 7 org yg malay ni which is minority mcm ragu2 nak makan,dia beli kuih dr kedai malay..nice kan dia...

tadi masa kitorang bg dia kad yang besar tu,dia melompat2 suka gila..n kitorang karaoke ramai2 lagu you raised me up kat luar lecture hall..kelas kitorang mmg obvious gila best dr 2 other klas..agak sedih la bila dia hug sorg2 n gives her few last words..awwhh..i almost cry tau...isk3..dia selalu bg motivetions kat kitorg supaya jgn stress,n always happy..kalau rasa x happy pon always ask and remind ourselves to be happy.she's a very nice lady n i will absolutely gonna miss her..

***kalau kelas english dah habis meaning 3 weeks to go to exam 1.2..n aku x prepare apa2 lagi kot...oh, exam questions,please be nice..wink3..


No comments: