Thursday, May 26, 2011

exam paling susah

semalam adik aku exam.pjk.bukan pingat jasa kebaktian,pendidikan jasmani dan kesihatan.dah lama rupanya aku x periksa pjk sbb time sekolah menengah dulu mane ade exam pjk.setakat exam seni yg hitamkan omr jee..ni,adik aku siap ade lukis2 macam kat sekolah rendah dulu jee..oh,hari ni dia exam seni..sampai pukul 1 aku stay up tolong die plan nak buat ape for his seni exam..yelaa,i kan kreatif..ececece..

ok,sebenarnya,semalam adik aku ada cerita pasal soalan exam pjk dia tu laa..soalan dia berbunyi begini:

Antara berikut yang manakah BUKAN idola sukan:
A.Shalin Zulkifli
B.Lee Chong Wei
C.Nicol David
D.Fasha Sandha ????????

wth FASHA SANDHA idola sukann???agak2laa cikgu dia ni..haishh..dia baru tau kot fasha sandha ni pelakon..sajala tuh nak bagi subjek dia ramai org lulus..hahaha.

semalam sape tengok showdown 2011??mesti korg x tengok...aku??sume cite kat tv aku tengok!!semalam ada grup gaduh wooo atas stage lepas battle!nononononoo...x baik gaduh2 tau..die x sengaja la langgar awak..janganlaa gaduh2.kita kan orang Malaysia!*tetibe je*btw,HMCPhlow n ECX,anda memang cool laaa..mantap!n smartla awak yg menari pakai baju kerja yang kaler biru tuh..siap pakai spek lagi..x nmpk mcm dancers..hahaha..

p/s:nora saleha n seth aziz dah kawin..3 weeks to go..

No comments: