Sunday, August 1, 2010

sedih..

lamenyeeeeeee.....x update belog ni..xde mood nk mnulis wlaupn cuti seminggu..smpi saat ni aku x caye yg cuti da abis...ulangan..cuti da abis...nsb baik tade org tanye 'tutorial da siap??'..aku je sebok tanye org..nk cr sumber2 untuk mengcopy jwpn..ade org x???tade org jwb pn..itu tandenye sume org mcm aku..tape2..aku paham..cuti,cuti la...hapela institusi pengajian ni,x paham kot maksud cuti..haishh..
so,lps ni,aku akn kmbali ke rutin sjk 2 bln lps...bgn,dku,lab,tutorial,bla3...muvi..e'eh..muvi????terkantoi suda di ctu..insaf2..ntah ape je yg aku buat sminggu nih..tgk eclipse,x abis..tgk inception,x abis..sori la mdm rabiatul,sye x buat kct..inception tuh mcm x best..sye x minatla citer2 cmtu wlaupun sumpah aku tatau citer tu pasal hape..

ouh,btw,buat pengetahuan semua (walaupn aku tau tade sape bace belog aku nih)penasihat akademik aku ialah......*drumroll* DR majid...ade sape bole jwb knape aku berjodoh ngan dr majid..tade sape bole jwb ..aku tau tade sape jugak yg bole jwb knape nini berjodoh ngan pn kamariah...huahuahuahua...
ok..sekian,
p/s:kpd syahira najwa,yasmin nur n nini nurdiana,aku nk tgk korg pnye tutorial chemist..tau,korg mst da siap punye!




4 comments:

danial hassan said...

xpe biha..biar ak jd follower setia blog ko..haha

nabihah said...

hahaha...time kaseh2

izreenfarhanis said...

weh weh....aku bce gak laaaa!!! ;D
rajin2 la update cte tok aku ye yg xd kje ni ye...haha

nabihah said...

anis nak jugak!!