Sunday, June 6, 2010

cerita saya

ok,dlm post sblm nih aku ade crite pasal minggu orentasi kat um en..so,in this post aku nak share kehidupan aku kat um lepas orentasi.dah start blaja,tapi kelas x pack sgt sbb blom start tutorial n amali,ade lecture je.paling kejap sehari 2 jam je..paling lame dr pgi smpi petang la,lagi2 ade lecturer snggup buat kelas xtra.sblm tu,aku nak share ngan korang mcmane rupenye blik aku..

sila abaikan iron tu..

pemandangan dr blik aku mlm2..jgn jelez ye i dpt blk facing tasik n asrama laki..huhu~


kitorang klas dlm lecture hall..disbbkn list nama pembahagian klas x kuar lgi,org yg nama start a-n masuk hayat 1,o-z hayat2..hayat 1 klas dlm dku aka dewan kuliah utama..besar dewan tu..tpi bayangkanla a-n,abdul lagi,ahmad lagi,nur lagi,nurul lagi,noor lgi,muhammad lagi...aiyo!boleh bayangkan x betapa penuhnye dku tu????

ok,kita msk part notes pulak ye..blaja bru seminggu,tpi mcm dah bnyk gile jea..



sebelum...

selepas :




lihat....bnyk yg aku blajar..meh nak ajar sket,dlm kingdom protista ade subkingdom protoza.ade 4 phylum yg penting untk d ingat.phylum rhizopoda,phylum euglinophyta,phylum ciliophora n phylum apicomplexa..( sila rujuk gmbr 3rd last d atas )..anda semua paham x??xpaham2..(sila bace dgn nada cheers rumah ape ye ni???sori, xingat).ok2!cukup...hahaha..

tgk..ink pen pon da nak abes!!

ooops..gmbr apekah ini???hahaha...










No comments: